آنقدر قوی هستیم که حتی چشم هایمان، چشم های وراجی که همیشه پته ی ما را رویِ آب می ریزند
هم می توانند فردای روزِ از دست دادنمان سکوت کنند!
فهمیده ام که از دست دادن اصلاً پروسه ی عجیبی نیست،
فقط دردناک است؛
و دردناک بودن هم اصلاً عجیب نیست فقط غم انگیز است؛
و غم انگیز بودن ... غم انگیز بودن، دیگر بخشی از زندگی ما شده
خیلی وقت ها ناخود اگاهمون گوشزد میکنه
ولی ما قوی تر از انیم که فکرشو بکنیم
بستگی داره به خودمون
که چطور زندگی کنیم ...
#R.D
#deep_dreams
ما را در سایت یکمی عاشقی.یه ذره هم دوست داشتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 49