به نظرم ادم باید یکم به خودش احترام قائل بشه. اگه به خودت احترام قائل نشی دیگران هم ارزشی برات نمیزارن. وقتی هی میدویی دنبال ینفر اون خیال میکنه.... خیالای خفن در مورد خودش... و غرور... غرور اغاز پادشاهیه پوچ یک ادم نسبت به خودشه که اخرش فقط خودش میمونه و خودش. وقتی به نوبه خودتون تو مسیر رابطه رفتین جلو حواستون باشه طرف هم یک قدم به سمت شما برداره. اگه اینطور نبود زیاد جلو نرو سبک میشی... خورد میشی.... اگه نیومد برگرد و اونو با احترام تا اخر عمرت تو دلت نگهش دار و عاشقش باش.....
یکمی عاشقی.یه ذره هم دوست داشتن...ما را در سایت یکمی عاشقی.یه ذره هم دوست داشتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 36