ادم ها

خرید بک لینک

به آدمها نباید زیاد نزدیک شد...
آدمها با ابهاماتشان زیباترند
با چیزهایی که درموردشان نمی بینیم و نمی دانیم دوست داشتنی ترند...
به شناختشان در حدی که "می خواهند"،باید رضایت داد چون شناخت بیشتر در هرصورت نا امیدکننده خواهدبود.
می شود برای شناخت یک آدم زمان گذاشت و همه ی ابعاد روحش راکشف کرد،می شود وارد حبابش شد و دنیای یک نفری اش را فهمید وپرده از رازهای مگویش برداشت ،اما نمی ارزد،چنین موفقیتی هرگز به خراب شدن تصویر و تصویر زیبایی که از او در ذهن ساخته اید نمی ارزد.
به شدت به رعایت حد ومرزآدمها معتقدم ،درهررابطه ای و از هر نوع آن.
آدمها از دور زیباترند...

یکمی عاشقی.یه ذره هم دوست داشتن...

ما را در سایت یکمی عاشقی.یه ذره هم دوست داشتن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 28 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 18:13

صفحه بندی