اخرین بار

خرید بک لینک


از آخرین باری که کسی رو دوست داشتم نمیدونم چقدر گذشته از این دوست داشتن الکیا نه ها...دوست داشتن واقعی...مثلا وقتی میبینیش یهو قلبت تند تند بزنه کف دستت عرق کنه یا یهو زیر پاهات خالی شه.. .یه بار تجربش کردم همون یه بار بود فهمیدم این احساسو. میدونی "یار"بعد این که خودمو قانع کردم تو رفتی این احساس دیگه نیومد که نیومد. آدم که نمیتونه به زور خودشو بیخ ریش یکی ببنده؛ آدم باید حس کنه اینایی که میگمو وگرنه این دوست داشتن دوزاریا که به درد زندگی نمیخوره اونجاس که شاعر میگه:یه حسی رفته از قلبم که پشتم کوهی از درده،چجوری از دلم کندی که اون حس برنمیگرده بله "یار"اینجوریاس... حسه رفت و برنگشت. 

یکمی عاشقی.یه ذره هم دوست داشتن...

ما را در سایت یکمی عاشقی.یه ذره هم دوست داشتن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: جمعه 5 دی 1399 ساعت: 8:56

صفحه بندی