وقتی با یکی عشق حقیقی رو تجربه کرده باشی، بعدش سخته بخوای با یه آدم جدید تجربهش کنی. فراموش کردن عشق و احساس زمان میبره چون عین ترکش توی تموم وجودت نفوذ کرده. اینکه بخوای به تک تک سلولای بدنت بفهمونی اوضاع عوض شده و اون آدمی که دوسش داشتی دیگه توی زندگیت نیست عذابآوره. وقتی روحت و جسمت به هر روز دیدنش عادت کرده و حالا ممکنه هر چند ماه هم نبینیش عذابآورتره...حتی شاید ته دلت هم نخواد کامل ازش جدا بشی چون توی کل عمرت فقط یه آدمه که حست بهش اینقدر قوی و کنارش حالت خوب بوده.
یکمی عاشقی.یه ذره هم دوست داشتن...
ما را در سایت یکمی عاشقی.یه ذره هم دوست داشتن دنبال میکنید