دیشب تو خواب دیدمت خیلی واقعی به نظر میرسیدی یجوری واقعی که یه روز کامل بهت فکر کرد. البته خیلی شبا تو خواب میبینمت ولی اینبار خیلی نزدیک بودی...
خیلی بی انصافیه که کسی که دوسش داری و یزمانی به راحتی میتونستی زل بزنی تو چشاش و بگی دوست دارم الان نیست و باید منتظر باشی تا یه شب تو خواب ببینیش....
یکمی عاشقی.یه ذره هم دوست داشتن...ما را در سایت یکمی عاشقی.یه ذره هم دوست داشتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 33