گاهی اوقات همه چیز میخواد تورو یادم بندازه
هی میام فرار کنم اما باز گیر میوفتم
بعضی وقتا میشینم فک میکنم میگم چرا خلاص نمیشم؟ بابا اصن چرا بهش فک میکنم؟
کاریش نمیشه کرد رفیق وقتی دلت گیره مغزت کار نمیکنه!!!
ما را در سایت یکمی عاشقی.یه ذره هم دوست داشتن دنبال میکنید
برچسب: باز هم من و تو, نویسنده: بازدید: 154