شرمنده که یه مدت نبودم خیلی سرم شلوغ بود
حالتون خوبه؟
امممم از کجا شروع کنم .از اونجایی که ترم تابستون برنداشتم خیلی خوبه که سرحالم.الانم تازه از مسافرت برگشتم البته سفر کاری بود ده روز بود که کرمانشاه بودم تو فرودگاه کرمانشاه مشغول بودم .بهتون گفته بودم که اوضاع داره خوب پیش میره .یه دوماهیه که من تو شرکت فلیپس مشغول به کار شدم خدارو شکر خیلی خیلی خوشحالم که تونستم تو کاری که سر رشته دارم مشغول بشم و لطف خدا بود .ایشالله هفته بعدم میریم فرودگاه بندر عباس .درسته که کار تو این شرایط یکم سخته ولی من دوس دارم .ترم بعد هم به احتمال خیلی زیاد نرم دانشگاه انتقالی بگیرم به یه دانشگاه دیگه که اگه بشه خیلی خوب میشه .
خدا خیلی بزرگه خیلییی