سبزی هاتون رو گره زدین؟
من که میگم گیسو به گیسوی زمین رو گره بزنین برای رسیدن به خودتون
عید هم تموم شد از فردا هم باید بریم دانشگاه که اصلا دلم گرم نمیشه برم دانشگاه نمیخوام ناراحتی خودمو تو خودم ببینم تو اون دانشگاه به هر حال باید تموم بشه.
ولی تا اینجا که سال خوبی بود خدارو شکر
ارزوی خوشبختی دارم برای همتون .

ما را در سایت یکمی عاشقی.یه ذره هم دوست داشتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 64