شب و بی خوابی

خرید بک لینک
وای چقد دلم گرفته امشب اوه

داشتم منفجر مشدم که باز باز کردم وبو بنویسم ببینم دلم خالی بشه بخوابم . حال همه این روزام تقصیر توست زهره از روزی که کیمیا اون خبر بهم داد به اون صورت مریضم کرده خدا ازتون....ای خدا صبر بده بهم.

مشکل این شبا حل نمیشه میدونم از وقتی هم که سیگارو ترک کردم بدتر شدم نمیدونم جای خالی اونو باچی پر کنم اخه چقدر نقاشی بکشم چقدر کتاب بخونم اخه من تو رو کجا پیدا کنم .نفس عمیق سنگین میکشم تا از تو خالی بشم .این جور مواقع بزنه به سرم کارای عجیب غریب میکنم مثلا چند هفته پیش زد به سرم رفتم رزن نمیدونم چرا رفتم فقط رفتم و الکی برگشتم .اخه میدونین چیه من با دوستامم نمیتونم درددل کنم روزای بد همشون من کنارشون بودم ولی اونا نیستن و همشون مشغول خودشونن .چند روز دیگه روز خاصیه برای من دارم اماده میشم برای اون روز ....


برچسبها: رضاداداشی یکمی عاشقی.یه ذره هم دوست داشتن...

ما را در سایت یکمی عاشقی.یه ذره هم دوست داشتن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 68 تاريخ: جمعه 19 خرداد 1396 ساعت: 16:37

صفحه بندی