
امروز سالگرد اشنایی منو زهره بود.یک سال گذشت از عشقمون امروز هم که بعد از یک ماه دوری از هم رفتیم بیرون خیلی خوش گذشت وقتی عشقت پیشت باشه دیگه هیچی نمیخوایی ما بهترین روزایه زندگیمونو تو این یک سال تجربه کردیم ومن همیشه ناب ترین لحظات عمرمو پیش زهره گذرندوم و میگذرونم ..عشقم ممنون که هستی . xa0...
ادامه مطلب