یکمی عاشقی.یه ذره هم دوست داشتن

متن مرتبط با «ابی» در سایت یکمی عاشقی.یه ذره هم دوست داشتن نوشته شده است

ابی

  • نیلوبلاگ

    دستـشُ میگیرینگرانت میشمدور میشی ، میرینگرانت میشمدست ـت رو میگیرهدور میشه ، میرهتو رو از دست دادنتلخه ، نفس گیرهدستام یخ کردنتو سرم آتیشهوقتی هم از دوریننگرانت میشههزار ساله که رفتیمن هنوز پشت شیشه ـمموهاتُ باد بردهعطرشُ مونده پیشمحالُ روزم خوبُ خوش نیستبی تو نا آروم ـمبه یادت که میفتمنگرانت میشمنگرانت میشم ؛ نازکی، رنجوریتویه ظاهرم نه ،یاغی و مغروریچشمات میخندن ، تویه قاب ِ چوبینگرانت هستم ، روبراهی ، خوبیهزار ساله که رفتیمن هنوز پشت شیشه ـمموهاتُ باد بردهعطرشُ مونده پیشمحالُ روزم خوبُ خوش نیس...

    ادامه مطلب
  • شب و بی خوابی

  • نیلوبلاگ

    وای چقد دلم گرفته امشب اوهxa0داشتم منفجر مشدم که باز باز کردم وبو بنویسم ببینم دلم خالی بشه بخوابم . حال همه این روزام تقصیر توست زهره از روزی که کیمیا اون خبر بهم داد به اون صورت مریضم کرده خدا ازتون....ای خدا صبر بده بهم. مشکل این شبا حل نمیشه میدونم از وقتی هم که سیگارو ترک کردم بدتر شدم نمیدونم جا...

    ادامه مطلب